|
Державні закупівлі |
|
|
РІЧНИЙ ПЛАН ЗАКУПІВЕЛЬ на 2018 рік |
06.07.2018 |
|
РІЧНИЙ ПЛАН ЗАКУПІВЕЛЬ на 2018 рік |
06.07.2018 |
|
РІЧНИЙ ПЛАН ЗАКУПІВЕЛЬ на 2018 рік |
04.05.2018 |
|
РІЧНИЙ ПЛАН ЗАКУПІВЕЛЬ на 2018 рік |
30.01.2018 |
|
РІЧНИЙ ПЛАН ЗАКУПІВЕЛЬ на 2017 рік |
05.12.2017 |
|
РІЧНИЙ ПЛАН ЗАКУПІВЕЛЬ на 2017 рік |
01.11.2017 |
|
РІЧНИЙ ПЛАН ЗАКУПІВЕЛЬ на 2017 рік |
14.08.2017 |
|
РІЧНИЙ ПЛАН ЗАКУПІВЕЛЬ на 2017 рік |
05.01.2017 |
|
РІЧНИЙ ПЛАН ЗАКУПІВЕЛЬ на 2016 рік |
21.01.2016 |
|
ЗМІНИ ДО РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ на 2015 рік |
04.09.2015 |
|
РІЧНИЙ ПЛАН ЗАКУПІВЕЛЬ на 2015 рік |
27.01.2015 |
Центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат у Полтавській області, 02770127
(найменування замовника, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ)
Предмет закупівлі |
Код КЕКВ (для бюджетних коштів) |
Очікувана вартість предмета закупівлі |
Процедура закупівлі |
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі |
Примітки |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
Пара та гаряча вода; постачання пари та гарячої води ( 35.30.1) |
2271 ( місцевий бюджет) |
250000,00грн ( в т.ч. з ПДВ 41666,67 грн) двісті п'ятдесят тисяч грн 00 коп |
переговорна процедура закупівлі |
січень 2015р |
- |
2271 (орендарі ) |
327392,00 грн ( в т.ч. з ПДВ 54565,33грн) триста двадцять сім тисяч триста дев'яносто дві грн 00 коп |
Послуги поштові у межах зобов'язання щодо надання універсальних послуг (53.10.1) |
2240 ( місцевий бюджет) |
100000,00грн (без ПДВ) сто тисяч грн 00 коп |
переговорна процедура закупівлі |
січень 2015р |
- |
2240 (державний бюджет) |
600000,00грн ( без ПДВ) шістсот тисяч грн 00 коп |
Папір і картон оброблені (17.12.7) |
2210 ( місцевий бюджет) |
170000,00 грн ( в т.ч. ПДВ 28333,33грн) сто сімдесят тисяч грн 00 коп |
запит цінових пропозицій |
березень-квітень 2015 р |
|
Затверджений рішенням комітету з конкурсних торгів від 26.01.2015 року № 1.
Голова комітету з конкурсних торгів _Радюк М.М.__ _______________
(прізвище, ініціали) (підпис) М.П.
Секретар комітету з конкурсних торгів _Нерук Т.В.___ _______________
(прізвище, ініціали) (підпис) |
ЗМІНИ ДО РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ на 2014 рік |
06.03.2014 |
Центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат у Полтавській області, 02770127
(найменування замовника, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ)
Предмет закупівлі |
Код КЕКВ (для бюджетних коштів) |
Джерело фінансування |
Очікувана вартість предмета закупівлі |
Процедура закупівлі |
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі |
Підрозділ(и) (особа(и)), яких планується залучити до підготовки документації конкурсних торгів (запиту цінових пропозицій, кваліфікаційної документації) |
Примітка |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
Послуги поштового зв’язку (послуги поштові у межах зобов’язання щодо надання універсальних послуг (код ДК 016:2010 53.10.1)) |
2240, 2710 |
Місцевий (обласний) бюджет |
|
Закупівля в одного учасника |
березень 2014 року |
|
|
державний бюджет |
|
Затверджений рішенням комітету з конкурсних торгів від 05.03.2014 року № 5.
Голова комітету з конкурсних торгів _Радюк М.М.__ _______________
(прізвище, ініціали) (підпис) М.П.
Секретар комітету з конкурсних торгів _Нерук Т.В.___ _______________
(прізвище, ініціали) (підпис) |
РІЧНИЙ ПЛАН ЗАКУПІВЕЛЬ на 2014 рік |
30.01.2014 |
Центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат у Полтавській області, 02770127
(найменування замовника, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ)
Затверджений рішенням комітету з конкурсних торгів від 29.01.2014 року № 1.
Предмет закупівлі |
Код КЕКВ (для бюджетних коштів) |
Джерело фінансування |
Очікувана вартість предмета закупівлі |
Процедура закупівлі |
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі |
Підрозділ(и) (особа(и)), яких планується залучити до підготовки документації конкурсних торгів (запиту цінових пропозицій, кваліфікаційної документації) |
Примітка |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
Централізоване постачання теплової енергії (пара та гаряча вода; постачання пари та гарячої води (код ДК 016:2010 – 35.30.1)) |
2271 |
Місцевий (обласний) бюджет |
|
Закупівля в одного учасника |
Січень-лютий 2014 року |
|
|
орендарі |
|
Голова комітету з конкурсних торгів _Радюк М.М.__ _______________
(прізвище, ініціали) (підпис) М.П.
Секретар комітету з конкурсних торгів _Нерук Т.В.___ _______________
(прізвище, ініціали) (підпис) |
ЗМІНИ ДО РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ на 2013 рік |
17.05.2013 |
Центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат у Полтавській області, 02770127
(найменування замовника, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ)
Предмет закупівлі |
Код КЕКВ (для бюджетних коштів) |
Джерело фінансування |
Очікувана вартість предмета закупівлі |
Процедура закупівлі |
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі |
Підрозділ(и) (особа(и)), яких планується залучити до підготовки документації конкурсних торгів (запиту цінових пропозицій, кваліфікаційної документації) |
Примітка |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
Папір перфорований (код ДК 016:2010 17.12.7 Папір і картон оброблені) |
2210 |
місцевий бюджет |
|
запит цінових пропозицій |
травень 2013р. |
Нерук Т.В. |
|
Затверджений рішенням комітету з конкурсних торгів від _16.05.2013__ № __4___.
Голова комітету з конкурсних торгів __Дрига Л.І.______________ _______________
(прізвище, ініціали) (підпис) М.П.
Секретар комітету з конкурсних торгів __Нерук Т.В.______________ _______________
(прізвище, ініціали) (підпис) |
ЗМІНИ ДО РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ на 2013 рік |
04.02.2013 |
Центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат у Полтавській області, 02770127
(найменування замовника, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ)
Предмет закупівлі |
Код КЕКВ (для бюджетних коштів) |
Джерело фінансування |
Очікувана вартість предмета закупівлі |
Процедура закупівлі |
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі |
Підрозділ(и) (особа(и)), яких планується залучити до підготовки документації конкурсних торгів (запиту цінових пропозицій, кваліфікаційної документації) |
Примітка |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
Послуги поштового зв'язку (послуги поштові у межах зобов'язання щодо надання універсальних послуг (код ДК 016:2010 53.10.1)) |
2240, 2710 |
місцевий (обласний) бюджет |
|
Закупівля в одного учасника |
Лютий 2013 року |
|
|
державний бюджет |
|
Затверджений рішенням комітету з конкурсних торгів від _01.02.2013__ № __1___.
Голова комітету з конкурсних торгів __Дрига Л.І.______________ _______________
(прізвище, ініціали) (підпис) М.П.
Секретар комітету з конкурсних торгів __Нерук Т.В.______________ _______________
(прізвище, ініціали) (підпис)
|
ЗМІНИ ДО РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ на 2013 рік |
18.01.2013 |
Центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат у Полтавській області, 02770127
(найменування замовника, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ)
Предмет закупівлі |
Код КЕКВ (для бюджетних коштів) |
Джерело фінансування |
Очікувана вартість предмета закупівлі |
Процедура закупівлі |
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі |
Підрозділ(и) (особа(и)), яких планується залучити до підготовки документації конкурсних торгів (запиту цінових пропозицій, кваліфікаційної документації) |
Примітка |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
Послуги поштового зв'язку (поштові послуги (код ДКПП 016-97 64.11.1)) |
2240, 2710 |
місцевий (обласний) бюджет |
|
Закупівля в одного учасника |
Грудень 2012 року |
|
Зміни до річного плану внесені у зв'язку з введенням нових кодів економічної класифікації видатків відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 26.12.11 № 1738 «Про внесення змін до бюджетної класифікації» |
державний бюджет |
Централізоване постачання теплової енергії (послуги з постачання водяної пари та гарячої води, послуги міської служби теплопостачання (код ДК 016-97 – 40.30.1)) |
2271 |
місцевий (обласний) бюджет |
|
Закупівля в одного учасника |
Грудень 2012 року |
|
орендарі |
Затверджений рішенням комітету з конкурсних торгів від _17.01.2013__ № __20___.
Голова комітету з конкурсних торгів __Дрига Л.І.______________ _______________
(прізвище, ініціали) (підпис) М.П.
Секретар комітету з конкурсних торгів __Нерук Т.В.______________ _______________
(прізвище, ініціали) (підпис)
|
РІЧНИЙ ПЛАН ЗАКУПІВЕЛЬ на 2013 рік |
14.12.2012 |
Центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат у Полтавській області, 02770127
(найменування замовника, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ)
Предмет закупівлі |
Код КЕКВ (для бюджетних коштів) |
Джерело фінансування |
Очікувана вартість предмета закупівлі |
Процедура закупівлі |
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі |
Підрозділ(и) (особа(и)), яких планується залучити до підготовки документації конкурсних торгів (запиту цінових пропозицій, кваліфікаційної документації) |
Примітка |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
Послуги поштового зв'язку (поштові послуги (код ДКПП 016-97 64.11.1)) |
1134, 1341 |
місцевий (обласний) бюджет |
|
Закупівля в одного учасника |
Грудень 2012 року |
|
|
державний бюджет |
Централізоване постачання теплової енергії (послуги з постачання водяної пари та гарячої води, послуги міської служби теплопостачання (код ДК 016-97 – 40.30.1)) |
1161 |
місцевий (обласний) бюджет |
|
Закупівля в одного учасника |
Грудень 2012 року |
|
|
орендарі |
Затверджений рішенням комітету з конкурсних торгів від _12.12.2012__ № __17___.
Голова комітету з конкурсних торгів __Дрига Л.І.______________ _______________
(прізвище, ініціали) (підпис) М.П.
Секретар комітету з конкурсних торгів __Нерук Т.В.______________ _______________
(прізвище, ініціали) (підпис)
|
|
|
|
|
|